top of page
  • Werk je ook op locatie?
    In principe niet. Het fijne van een virtual assistant hebben is ook juist dat je diegene geen werkplek hoeft te bieden. Ik ben gewoon bereikbaar via telefoon, zoom en app, maar ik werk vanuit mijn eigen locatie aan de keukentafel thuis. Soms kan het zijn dat mijn aanwezigheid op locatie dringend nodig is, bijvoorbeeld bij dagcoördinatie van een event, dan kom ik uiteraard gewoon jouw kant op.
  • Werk je het liefst alleen of in duo?
    Dat ligt aan de opdracht en de wensen van de opdrachtgever. Soms doe ik het alleen, soms met een teamlid van Komt Goed Support en soms met een duo-partner die gekozen is door de opdrachtgever.
  • Wat zijn de voordelen als een VA werkt met een duo-partner?
    Het voordeel voor de opdrachtgever is dat je altijd ondersteuning tot je beschikking hebt: je twee (of drie) VA's stemmen met elkaar af wie op welk moment aanspreekpunt en eindverantwoordelijke is. Je hebt als opdrachtgever er geen 'last' van als één van hen op vakantie is of een vrije dag nodig heeft. Daarnaast is het zo dat het geen extra kosten met zich meebrengt: of je betaalt één VA voor de volledige klus, of je betaalt twee VA's elk de helft.
  • Met welke systemen werk je?
    In basis werk ik het liefste met: Leerplatforms: Kajabi, Huddle Gsuite/Workspace: GMail, Google Drive, Google Hangout, Google Calendar Microsoft: Word, Excel, Outlook, Powerpoint Financieel: Moneybird, Wefact, Plug&Pay, Mollie Websites: Wordpress, Wix, Typeform, Phoenix Verder: Zoom, Teams, Dropbox, Onedrive, Mailchimp, Later, Zapier, ActiveCampaign, Mailblue, Asana, Trello, Notion. Tenslotte hebben mijn teamleden verschillende expertises en ervaring met allerlei programma's én leer ik zelf ook snel. Er is waarschijnlijk geen programma dat we niet binnen no-time beheersen.
  • Doe je al het werk zelf?
    Meestal wel, soms niet. Ik beschik over een team aan VA's met allerlei expertises die zo nu en dan mij ondersteunen. Maar: ik overleg áltijd met mijn opdrachtgevers over wie bepaalde taken uitvoert en zal ook altijd je goedkeuring ervoor vragen als ik voorstel dat één van mijn eigen teamleden een klus voor je oppakt. Ik ben uiteraard altijd de eindverantwoordelijke en sta 100% in voor het resultaat.
  • Ik weet nog niet goed waarvoor ik een assistent kan inzetten?
    Geen probleem! Dan denken we er samen over na! Voor jou is het vooral belangrijk dat je een lijstje maakt met taken die je zelf liever niet meer zou doen én een lijstje met activiteiten die op je 'wishlist' staan voor je bedrijf, maar waar je nooit aan toe lijkt te komen. Nemen we dat als uitgangspunt voor ons gesprek en gaan we het samen vormgeven.
  • Zit ik vast aan een lange overeenkomst?
    Nee joh ben je gek, ik weet toch hoe het werkt? Ondernemen is meebewegen en fluctuerende vraag hoort daarbij. Je zit bij mij niet vast aan lange contracten over overeenkomsten. Wil je stoppen met de samenwerking, dan meld het gewoon en spreken we samen af wat de laatste dag zal zijn dat je uren afneemt. En mocht je me na een tijdje weer nodig hebben: dan laat het gerust weten.
  • Er zijn goedkopere VA's, waarom moet ik juist jou hebben?"
    Klopt. Er is een hele range van tarieven waarbinnen je een assistent kunt vinden. Daarnaast is het ook zo dat elke VA zijn of haar eigen niche en expertise heeft. Ik heb een achtergrond als communicatiedeskundige én projectleider en twintig jaar ervaring. Ik denk dat ik voldoende kennis en kunde in huis heb om mijn ondersteunende werkzaamheden voor jou geweldig goed uit te voeren. Bij het onderdeel 'Referenties' op mijn site lees je een aantal ervaringen van mijn opdrachtgevers.
bottom of page