Wat doe ik?

  Ik richt jouw online community in en zorg dat jouw klanten of cursisten zich welkom en gezien voelen. Ik onderhoud je klantcontacten en het administratieve proces aan de achterkant: customer support is mijn specialiteit en de klantenservice die ik bied, is precies in lijn met de manier waarop jíj jouw klanten zelf helpt.

Op zoek naar gestructureerde processen binnen jouw bedrijf? Ik denk met je mee hoe je deze zo efficiënt mogelijk inricht zodat jouw (toekomstige) team snel ingewerkt kan worden en onderlinge afstemming en overdracht vereenvoudigd wordt.

Ik manage je office

Denk hierbij aan alle klussen die je aan je secretaresse geeft:
agenda- en mailbeheer, notuleren/transcriberen, relatiebeheer en alle voorkomende
administratieve werkzaamheden.

Ik schep orde in jouw processen

Ik optimaliseer jouw community

Aan wat voor taken kun je bijvoorbeeld denken? Hier een kleine greep uit wat ik zoal doe!
 

  • Voor C.Academy verzorg ik het communitymanagement op alle (online) kanalen: ik beantwoord de vragen van de cursisten, plaats content, richt administraties/websites/processen in en doe de complete financiële afwikkeling. Ook bij Tulalife ben ik verantwoordelijk voor het klantcontact en de communities.

  • Ik maak in kortlopende opdrachten draaiboeken, checklists en planningen waarmee je als (startend) ondernemer aan de slag kunt om je bedrijfsvoering vast te leggen. Gevorderde ondernemers gebruiken deze vooral voor het vastleggen van bedrijfsprocessen voor hun (nieuwe) teamleden. Zo'n 20 opdrachtgevers gingen je hier al in voor!

  • Voor verschillende opdrachtgevers, zoals bijvoorbeeld Charlotte van 't Wout en Vrije Meid beheer ik structureel de persoonlijke en teammailboxen: ik beantwoord alle binnenkomende mail, prioriteer en verzorg dagelijkse terugkoppeling en afstemming. Alle acties die hieruit voortkomen doe ik uiteraard ook!

  • Voor Buro Bis behandel ik alle aanvragen voor online teambuilding en maak ik offertes. Voor SPOT fungeerde ik als manager van beide vergaderlocaties: ik regelde alle boekingen van onze ruimtes, plande hosts in, deed de bestellingen, onderhield alle communicatie met klanten en verzorgde de facturatie.

  • Ik doe veel redactiewerk voor mijn opdrachtgevers: ik check en verbeter hun teksten in mailings, e-books, websites of drukwerk. Ik coördineer ook het verzamelen van content en online plaatsing of verspreiding, zoals voor de UvH, JvESCH en Fontys Hogescholen.

  • Wat kan ik voor jou betekenen? Wat zou jouw dagelijks ondernemersbestaan vergemakkelijken? Neem contact op!