Wat doe ik?

  Ik richt jouw customer care in en zorg dat jouw klanten of cursisten zich welkom en gezien voelen.  'De klantenservice' is mijn specialiteit en ik richt deze dusdanig in, dat deze precies in lijn is met de manier waarop jíj jouw klanten zelf helpt, en jouw eventuele team direct aan de slag kan.

Op zoek naar gestructureerde processen binnen jouw bedrijf? Ik denk met je mee hoe je deze zo efficiënt mogelijk inricht zodat jouw (toekomstige) team snel ingewerkt kan worden en onderlinge afstemming en overdracht vereenvoudigd wordt.

Ik manage je office

Alle werkzaamheden 'achter de schermen' kan je bij mij beleggen. Ik kan je hier zelf bij helpen óf ik breng je in contact met één van mijn toffe VA-collega's die expertise hebben op het specifieke gebied dat jij zoekt.

Ik schep orde in jouw processen

Ik optimaliseer jouw klantcontact

Aan wat voor taken kun je bijvoorbeeld denken? Hier een kleine greep uit wat ik zoal doe!
 

  • Ik richtte al voor veel opdrachtgevers hun customer care in: jouw klantenservice loopt op rolletjes zodra ik ermee aan de slag ga. Bij C.Academy, Buro Bis of bijvoorbeeld achter de schermen bij Simonis Collection ben ik te vinden en zorg ik met mijn collega's dat álle klantcontact wordt afgehandeld.

  • Voor C.Academy verzorg ik het communitymanagement op alle (online) kanalen: ik beantwoord de vragen van de cursisten, plaats content, richt administraties/websites/processen in en doe de complete financiële afwikkeling. Ook bij Tulalife was ik verantwoordelijk voor het klantcontact en de communities.

  • Ik maak in kortlopende opdrachten draaiboeken, checklists en planningen waarmee je als (startend) ondernemer aan de slag kunt om je bedrijfsvoering vast te leggen. Gevorderde ondernemers gebruiken deze vooral voor het vastleggen van bedrijfsprocessen voor hun (nieuwe) teamleden. Zo'n 20 opdrachtgevers gingen je hier al in voor!

  • Voor verschillende opdrachtgevers, zoals bijvoorbeeld Celine Charlotte van 't Wout, Daniela KURA en Personal OPA beheer ik structureel de persoonlijke en teammailboxen: ik beantwoord alle binnenkomende mail, prioriteer en verzorg dagelijkse terugkoppeling en afstemming. Alle acties die hieruit voortkomen doe ik uiteraard ook!

  • Voor Buro Bis behandel ik alle aanvragen voor online teambuilding en maak ik offertes. Voor SPOT fungeerde ik als manager van beide vergaderlocaties: ik regelde alle boekingen van onze ruimtes, plande hosts in, deed de bestellingen, onderhield alle communicatie met klanten en verzorgde de facturatie.

  • Ik doe veel redactiewerk voor mijn opdrachtgevers: ik check en verbeter hun teksten in mailings, e-books, websites of drukwerk. Ik coördineer ook het verzamelen van content en online plaatsing of verspreiding, zoals voor de Universiteit voor Humanistiek, en voorheen ook JvESCH en Fontys Hogescholen.

  • Wat kan ik voor jou betekenen? Wat zou jouw dagelijks ondernemersbestaan vergemakkelijken? Neem contact op!