Wat doe ik?

  Ik richt jouw online community in en zorg dat jouw klanten of cursisten zich welkom en gezien voelen. Ik onderhoud je klantcontacten en het administratieve proces aan de achterkant: customer support is mijn specialiteit en de klantenservice die ik bied, is precies in lijn met de manier waarop jíj jouw klanten zelf helpt.

Op zoek naar gestructureerde processen binnen jouw bedrijf? Ik denk met je mee hoe je deze zo efficiënt mogelijk inricht zodat jouw (toekomstige) team snel ingewerkt kan worden en onderlingen afstemming en overdracht vereenvoudigd wordt.

Ik manage je office

Denk hierbij aan alle klussen die je aan je secretaresse geeft:
agenda- en mailbeheer, notuleren/transcriberen, relatiebeheer en alle voorkomende
administratieve werkzaamheden.

Ik schep orde in jouw processen

Ik optimaliseer jouw community

Aan wat voor taken kun je bijvoorbeeld denken?
 

  • Voor C.Academy verzorg ik het communitymanagement op alle (online) kanalen: ik beantwoord de vragen van de cursisten, plaats content, richt administraties/websites/processen in en doe de complete financiële afwikkeling.

  • Voor verschillende opdrachtgevers, zoals bijvoorbeeld Charlotte van 't Wout, beheer ik structureel de persoonlijke en teammailboxen: ik beantwoord alle binnenkomende mail, prioriteer en verzorg dagelijkse terugkoppeling en afstemming. Alle acties die hieruit voortkomen doe ik uiteraard ook!

  • Voor SPOT fungeerde ik als manager van beide vergaderlocaties: ik regelde alle boekingen van onze ruimtes, plande hosts in, deed de bestellingen, onderhield alle communicatie met klanten en verzorgde de facturatie.

  • Ik doe veel redactiewerk voor mijn opdrachtgevers: ik check en verbeter hun teksten in bijvoorbeeld mailings, e-books, websites of drukwerk.

  • Voor drie van mijn opdrachtgevers verzorg ik ál hun online zichtbaarheid, bijvoorbeeld middels posts op social, nieuwsbrieven en nieuws- en achtergrondartikelen op hun websites. Alles uiteraard gebaseerd op een strakke contentplanning die ik voor hun heb ingericht.

  • Een grote organisatie vraagt mij regelmatig om de inhoud van hun websites aan te passen of hun online tools te vullen met content. Een ander help ik periodiek met het vullen van hun webwinkel of het maandelijks afhandelen van de financiën en facturen. Dat zijn incidentele klussen die ik met liefde oppak.

    Wat kan ik voor jou betekenen? Wat zou jouw dagelijks ondernemersbestaan vergemakkelijken? Neem contact op!

     

Komt Goed Support |  Myrthe Tijhuis | 06 1448 4348 | alles@komtgoedsupport.nl |

kvk 7409 6672 | btw NL001776074B37 | privacyverklaring | algemene voorwaarden | © 2019-2021